חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סידרה EDS -כספות מדיה אלקטרונית

חברת  J.SH תעשיות בטיחות בע"מ, הינה החברה המובילה והגדולה בענף הכספות והינה משווקת ויצרנית של כספות חסינות אש, כספות למדיה מגנטית וארונות מסמכים חסיני אש.

כספות אלה עומדות בתקנים המחמירים ביותר של מכוני התקנים העולמיים : UL (ארה"ב),SP (שוודיה) , GOST (רוסיה) ,MA (סין) ,KS (קוריאה)  וכו (תלוי בדגם) .

 

 

סדרת הכספות למדיה מגנטית מעניקה הגנה מאש עבור למסמכים ומדיה ומיועדת לשימוש בעסקים, מוסדות ולקהל הפרטי.

הכספות מצוידות בתא פנימי, הנועד לשמור על המדיה המגנטית בפני אש ולחות. הכספות אטומות הרמטית מפני חדירה של נוזלים, גזים ואדי קיטור הנוצרים בשעת שריפה.

כספות המדיה מיועדת עבור דיסקים או דיסקטים חשובים שאין להם גיבוי, עבור מחשבים ניידים, כרטיסי זכרון, דיסק און- קי ועוד .

הכספת מיוצרת מפלדה קשיחה חיצונית ופנימית והתכולה בין הדפנות מיוצרת חומר חסין אש מיוחד. הכספת שומרת על טמפרטורה פנימית של 30-50 מעלות צלזיוס (בהתאם לדגם הכספת), כאשר הטמפרטורה החיצונית מגיעה לכדי 1090 מעלות צלזיוס.

הכספות מספקות הגנה למשך 60 ו- 90 דקות (בהתאם לדגם) ועומדות בתקנים האמריקניים והאירופאים המחמירים.

כספת דגם EDS-100
כספת דגם EDS-65
כספת דגם EDS-80
כספת דגם EDS-20

כספת W-101

כספת ביתית אלקטרונית עם בקרת נעילה שנועדה להתקנה בתוך הקיר. עומק הכספת מאפשר את היציקה שלה לתוך בלוקים בעובי 20 ס"מ. לשם כך, עומק הכספת

קרא עוד »

כספת E-250

כספת ביתית קטנה המתאימה לאיחסון אקדח ולהתקנה בתוך ארון. בעלת מנגנון נעילה אלקטרוני חכם עם קוד בן 6 ספרות + מנגנון של מפתח פתיחת חירום.

קרא עוד »

כספת KEY-48

כספת המכילה 48 ווים מסיבים לתליית מפתחות עם מרווחים נוחים בין הווים. מתאימה מאד לאלו המעוניינים לשמור מחוץ להישג יד את כל המפתחות הקיימים בבית.

קרא עוד »
VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×