חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספת משרדית – לשקט הנפשי שלך

הדימוי הראשון העולה במחשבה על אדם שצריך כספת, הוא אדם עשיר ששומר על מטילי זהב בכספת הממוקמת בחדר גדול, מאחורי דלת סתרים.

עם זאת במציאות של היום הרי הדימוי הזה הוא דימיון ולא כורח המציאות, היום המציאות מחייבת כספת לשמור על דברי הערך שיש לכל אדם מן השורה, ובעל עסק.

כספת היא מתקן מאובטח, בגדלים שונים, המאפשרת שמירה על דברי ערך בכלל ומידע חשוב בפרט לדוגמת הערכות עובדים, פנקסי צ'קים, מסמכים חשובים ומידע רגיש, סיסמאות, כסף ועוד.

הצורך הגדול ביותר בכספות עולה במשרדים ובחברות מסיבות רבות ומגוונות, אם לשמור מידע על עובדים, לשמור מידע מיריבים עסקיים, לשמור מוצרים בעלי ערך רב, וכן גם כאשר קשה לאמוד באופן מוחלט את אמינות באי המקום – עובדים ואורחים כאחד ועוד הרבה סיבות לפי כל מקום ואופיו המיוחד.

כספות משרדיות מיוצרות באופן שעונה על הצרכים המשרדיים הרלוונטיים. הן קטנות מספיק כדי להיכנס מתחת לשולחן או לארון ובכך לא למשוך תשומת לב רבה ובמקביל מעניקות תחושת ביטחון למשתמש בה מתוך ידיעה שתכולתה מוגנת בפני גורמים אשר אינם מורשים להיחשף אליה, בין אם הם גורמי חוץ ואפילו גורמי פנים.

יתרון נוסף, מרכזי ומהותי ביותר בהחזקת כספת במשרד, הוא שמירה על אבטחת מידע.

בימים בהם כל עסק נמצא בתחרות לא פשוטה מול מתחריו, יש להגן בפני הגעת מידע יקר לידיים לא נכונות. מסמכים אשר שימושם השוטף גובר, הופכים בעיניי הסביבה התפעולית למובנים מאליהם ומודעות החשיבות באי חשיפתם קטנה. באם תישמר בכספת ניירת משרדית הכוללת מידע אודות הכנסות, הוצאות, פרטי ספקים ולקוחות, מידע כספי זה או אחר ועוד, תקטן משמעותית היכולת לריגול תעשייתי.

המודעות ההולכת וגדלה לרכישת כספות רק מוכיחה את מה שכולנו כבר הבנו- כספות הן כלי הגנה שימושי בכל משרד או עסק.

 

 

לפגישת ייעוץ בנושא כספות ניתן ליצור קשר במס' 1-700-50-10-15

 

 

JSH תעשיות בטיחות – הבחירה הבטוחה בשבילך.

VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×