כל מה שצריך לדעת על כספת כבדה

שתפו את הפוסט

כשאנחנו מדברים על הכספות הכי אפקטיביות והכי מרתיעות אנחנו מדברים בעצם על כספות כבדות שקשה לתלוש אותן מהקיר או מהמקום בו קיבעתן אותן. אלו באמת הכספות שהפורצים והגנבים מתייאשים מלפרוץ אליהן, ומתייאשים מלנסות לתלוש אותן ויש לכך לא מעט סיבות, שאותן תגלו מיד.

מהי כספת כבדה?

כספת כבדה, או בשמה השניה "כספת מבצר" היא כספת מתקדמת, חדשנית ואיכותית המספקת את ההגנה המקסימלית בעולם הכספות.

בכספת משולבות שיטות מגוונות לנעילה, כאשר לרוב מדובר ביותר ממנגנון נעילה אחד או שניים. הכספת היא רב שכבתית, כבדת משקל ולרוב גם חסינת אש כך שאם חלילה פורצת שריפה במקום בו היא מותקנת, הכספת והדברים היקרים לכם ישארו ללא שום פגע.

אלו כספות מומלצות מאד על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום ויש להן דגמים רבים ומגוונים המאפשרים גם עיגון הכספת לרצפה, או התקנה של אזעקות שונות המתריעות לחברות האבטחה על נסיונות פריצה לכספת.

כאשר אתם רוצים באמת להרגיש מוגנים, ולהיות מוגנים, ללא ספק אלו הכספות שעליכם לבחור. אך כמובן שגם כאן ישנם פרמטרים שיש לשים לב אליהם.

מי משתמש בכספות כבדות ומה הכי חשוב לדעת?

בחירה של כספת שהיא כספת כבדה מאד חייבת להיות בחירה המלווה על ידי אנשי מקצוע ומהטובים ביותר בתחום.

על הכספת להיות בדרגת מיגון גבוהה מאד, לא רק כבדת משקל. יש לשלב בה את המנגנונים השונים להענקת הגנה מקסימלית ולתאם גם את דרישותיה עם חברות הביטוח או חברות האבטחה בהתאם לתכולה המאוחסנת בה.

מלבד רכישת הכספת כרכישת המוצר יש לתת תשומת לב גם על המיקום, בגלל שהיא גדולה וכבדה הקיבוע מחייב עבודה מושקעת ומקצועית ודיסקרטיות מלאה.

את הכספות הללו רוכשים כל מי שזקוק להגנה הטובה ביותר מבחינת אחסון חפצים היקרים לו בכספת. הן מתאימות לאחסון מסמכים, חפצים יקרי ערך, תכשיטים, סוגים שונים של מוצרים בעלי מדיה מגנטית וכל חפץ שאתם רואים בו את הערך המנטלי וגם הכלכלי המצריך שמירה והגנה ברמה הגבוהה ביותר.

כאמור, רכישת הכספת היא רכישת המוצר בלבד. חשוב לשים לב שההתקשרות נעשית עם חברה מקצועית ברמה גבוהה, עם התמחות בתחום גם בעולם ההתאמה של המוצר וגם ברמת ההתקנה הפרקטית ולוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר, לצד המוצר הטוב ביותר.

J.SH תעשיות בטיחות בע"מ היא חברה העוסקת בייצור, פיתוח ואף ושיווק כספות בארץ וב-80 מדינות ברחבי העולם. החברה דוגלת במצוינות כאשר בראש מעייניה הוא הביטחון האישי שלכם ועל כן החברה תעשה הכל ובליווי המקצועי והאישי על מנת להעניק לכם את הביטחון המושלם. לחברה ניסיון עשיר ואיכותי של 40 שנה והיא מהחברות המובילות בעולם הכספות.

×
דילוג לתוכן