חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת כספת ביתית או השכרת כספת בבנק

בשנים האחרונות הביקוש לכספות עלה, בעיקר בגלל גל פריצות לבתים שגרם לאנשים לרוץ ולבטל את תכולת בתיהם ומובילים את בעלי הנכסים ובעלי הממון וכל אדם בר דעת לרצון להגן על חפציו היקרים וזאת על ידי החזקת רכושם הכי קרוב ובטוח שרק אפשר. לא צריך להיות מבין גדול על מנת לדעת ששמירת כספים, תכשיטים, מסמכים חשובים ועוד דברי ערך במקומות מאולתרים בבית , אינה בדיוק הפתרון היעיל. אי לכך פונים אנחנו לפתרון ההגיוני ביותר- הגנה על דברי הערך באמצעות התקנת כספות עם תקנים. אלא שאם בעבר הסתפקו חברות הביטוח בכמעט כל סוג של כספת , בשנים האחרונות הן העלו את הדרישות, כיום, החל בסכומים מסויימים שנשמרים בבתים, הכספות מחויבות לעמוד בסטנדרטים של עובי, רוחב, מנעול והתקנה.


על פי פרסום בעיתון "גלובס"- שערך מדגם מייצג בקרב יצרני ומשווקי הכספות, הראה כי ישנה עלייה של כמעט 100% בהתעניינות בכספות ועלייה של עשרות אחוזים ברכישת כספות בשנים האחרונות.
הביקוש הגבוה לכספות נובע, בין היתר, מחשש מפני קריסה כלכלית של החברות הפרטיות המחזיקות את הממון, ובעיקר לאור החמרת דרישותיהן של חברות הביטוח לצורך קבלת פוליסה  ואף לאור פרסום תקנים חדשים על ידי משטרת ישראל.

בד בבד עולות שאלות רבות, קל וחומר לציבור הרחב שלא מכיר באופן עמוק את עולם הכספות, כמו איזו כספת לבחור? האם לקנות כספת? האם כספת העומדת בתו תקן? האם להשכיר כספת?

אז מהו הפתרון הטוב ביותר?

כאשר בוחרים באפשרות של השכרת כספת בבנק. דבר ראשון, עלות השכרת כספת בבנק למשך תקופה של שנה נעה בין 600-1600 ₪ בהתאם לבנק ולגודל הכספת.

דבר שני, בבחירת השכרת כספת בבנק, הפתרון הנו רלוונטי ואף אידאלי רק במקרים בהם יש צורך לשמור פריטי ערך בכספת לתקופה קצרה כמו פרק זמן של שישה חודשים ומתוך נקודת הנחה כי אין ללקוח צורך בזמינות גבוהה וגישה לתכולת הכספת.
במידה ויש לשמור על רכוש לתקופה בינונית עד ממושכת, פתרון זה הופך מעט מסורבל ולא יעיל משיקולים רבים כגון:  מרחק- לא בכל סניפי הבנק ניתן להשכיר כספות, זמינות- הביקורים בכספות יכולים להתבצע רק בשעות הפעילות של הסניף. בנוסף, קיימת הגבלה למספר הביקורים השנתיים בכספת ומתבצעת גביית תשלום נוסף על כל חריגה מהכמות המוסכמת. והחיסרון העיקרי- פשוט לא משתלם כלכלית וזאת מאחר והשכרת כספת בבנק למשך שנה ומעלה עלולה בנקל להסתיים מבחינת עלויות כמו לרכוש כספת העומדת בתקן בינלאומי באופן פרטי.

ולכן הפתרון הטוב ביותר לשמירת דברי ערך בצורה קרובה ובטוחה נגישה ולא יקרה הוא רכישת כספת ביתית.

חברתנו תעשיות בטיחות בע"מ JSH מציעה מגוון רחב של סוגי כספות, כספות בעלות תו תקן אירופאי מחמיר שהלכה למעשה מגדיר את טיב הכספת איכותה והיכולת שלה לספק את ייעודה כשומרת הסף לדברי הערך המוטמנים בה.  ניתן להשיג כספות בטווח מחירים הנעים בין 450 שקלים לכספת ביתית קטנה, עד אלפי שקלים לכספת ביתית כבדה. המחירים נקבעים בהתאם למאפייני הכספת כמו סוג מנגנון הכספת, משקל הכספת, עובי הדלת ועובי הגוף, כמות הבריחים, תוספות הגנה, תו תקן ועוד. ברכישת כספת ביתית, בעל הרכוש לא נאלץ להתמודד עם חסרונות המרחק, הזמינות לחפציו והעליות שכורכות בהשכרת כספת,  שכן רכישת כספת והתקנתה בביתו או משרדו,  מצריכה רק תשלום חד פעמי בעבור כספת שמגיעה כמובן עם תעודת אחריות.


חברתנו מציעה מגוון רחב של כספות בעלות תקן אירופאי עולמי, העונות על צרכיו השונים של כל לקוח ובבד בבד על רוב המוחלט של דרישות חברות הביטוח. טיפ:  כל עוד שומר בעל הכספת על דיסקרטיות מוחלטת בנוגע להימצאות כספת בביתו וככל שההתקנה בוצעה על ידי מתקין מוסך מחברתנו,  במקום נסתר מן העין,  באמצעות המיגון והקיבוע הנכון לפי סוג הכספת שנבחרה, זוכה הוא בהגנה מרבית עם מקסימום היתרונות, מינימום החסרונות וחשוב לא פחות- בשקט נפשי, וביטחון באשר להימצאותם של דברי הערך שלו כאשר הוא יוצא לדרך.

מידע בנוגע לכלים לרכישת כספת ניתן למצוא במאמרים נוספים באתר זה.

כספת NS-100

כספת כבדה מעל 50 קילו שמתאימה למשרד, לאיחסון תרופות וסמים לפי מפרט 40.10, לארונות סיגריות,

קרא עוד »

סידרה GS – כספות נשק ברמת גימור גבוהה, אלקטרוניות בתקן UL כספת חסינת אש מיוצר בישראל

סדרת הכספות GS מתאימה לאחסון של כלי נשק ארוכים ואקדחים , הסידרה כולל תופסי אקדח , מעמד רובה , כיס עובר תחמושת וכו … הסידרה בעלת תו תקן אמריקאי UL המחמיר ביותר לכספות חסינות אש מסדרה זו עומדות בתקנים של חברות הביטוח והמשטרה, הסדרה מספקת הגנה למשך דקות

קרא עוד »
VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×