חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספת קיר היא הכספת הנפוצה ביותר !!!

כאשר האפשרויות האחרות הם כספת מקובעת בתוך ארון, קיבוע כספת לרצפה או מציאת מקום יצירתי אחר. כספת קיר היא האפשרות הטובה ביותר.

 מה היתרונות מאחורי כספת הקיר ולמה היא הפופולרית ביותר?

לא מסובך להסביר מהי כספת קיר כי שמה כן היא. מדובר על כספת רגילה לחלוטין, כמו אלו שממקמים ברצפה או בתוך הארון. כספת קיר יכולה להיות חזקה או חלשה לפי הצרכים של הלקוח ובעיקר לפי המחיר שיושקע בה ודרישות הביטוח לפי התכולה שבה.

כספות הקיר של חברת תעשיות בטיחות עומדות בתקנים המחמירים ביותר האירופאים והשווי ערך לתקנים האמריקאים.

היתרון המשמעותי של כספת קיר היא דרך הקיבוע שלה בקיר, הכספת תהיה מקובעת בצורה חזקה יותר מכספת שנמצאת בתוך ארון זאת מאחר ומדובר על קיבוע בתוך בטון שמתבצע על ידי תהליך של הלחמה קיבוע ושימוש בברגים מאסיביים. לא רק שיהיה קשה לפרוץ אותה כי רוב רובה נמצאת בתוך הקיר ללא גישה לכלי פריצה מתוחכמים ככל שיהיו, הרי שיהיה גם לקשה לשלוף אותה ממקומה וגם קשה מאוד לגלותה.

מה היתרונות של כספות קיר?

היתרון הראשון של כספת הקיר הוא היכולת להסתיר אותה היטב. כמובן שגם כספות בארון יכולות להיות מוסתרות היטב ויחד איתן גם כספות שמוחבאות ברצפה, אך כספת קיר יכולה להיות מאחורי ארון, בדלת סתרים, מאחורי שעון, מאחורי הטלוויזיה מאחורי תמונה גדולה ועוד הרבה אפשרויות שלא נראות לעין. היתרון המשמעותי הוא שהכספת קיר לא בולטת ואם לא יחפשו אותו עד זוב דם גם לא ימצאו אותה בנקל.

בתסריט הגרוע ביותר ואכן נמצאה הכספת על ידי הפורצים עדיין מדובר בכספת שהפתיחה שלה קשה מאוד לפריצה. זאת מאחר ולרוב כספות קיר חזקות מאוד, אך מעבר לכך קשה מאוד לפרוץ אותה כאשר היא לא חשופה לחלוטין לאור אופן ההתקנה שלה והעיגון שלה לתוך הקיר.

בדרך כלל כאשר פורצים כספת יש צורך לחבוט בה מכל הכיוונים וכמובן לנסות לפתוח את הצירים שלה, אפילו עם ציוד הלחמות וקדיחות שלרוב משתמשים מהצדדים הרי בכספת קיר אין גישה לכלים כאלה ולכן מתבטלות רוב אפשרויות הפריצה לכספת הקיר ומשאיר אותה כמעט לא חדירה.

יתרון נוסף, כספת קיר לא תופסת מקום !!! אמנם היא תופסת מקום בקיר ולכן לא תהיה יכולה לעבור התקנה בכל קיר, בטח לא בקיר שאינו מבטון, אך החיסכון שלה במקום משמעותי בעיקר לדירות קטנות וחוסר היכולת להבחין בה בקלות. חציבה בקיר אמנם אורכת זמן ואינה זולה אך לאחר מכן אתם חוסכים חצי מטר רבוע בבית. יחד עם זאת, היתרון בכך היא בפתיחת הכספת והשימוש היומיומי הוא נוח יותר לבעל הכספת.  

כיצד מתקינים כספות קיר?

כספות קיר חייבות לעבור התקנה שמתחילה בחציבה בקיר. יתרון משמעותי הוא אם המבנה הוא בתהליך בנייה, אך זהו אחוז קטן מרוב הבתים הפרטיים ובתי העסק, ולכן יש צורך לקדוח ולחצוב

פעולה זו של החציבה והקמת המבנה המעגן את הכספת בתוך הקיר עצמו יכולה לארוך כמה שעות. לאחר מכן מכניסים את הכספת במקום שמיועד לה ומלחימים אותה לתבנית המיועדת, כולל הברגה בברגים מתאימים ומילוי המרווחים במלט. אמנם מדובר בתהליך ארוך ויקר יותר אך בסופו של דבר ההגנה מרבית לדברי הערך במעונו הפרטי של האדם או בבית העסק. עצות נוספות למניעת פריצת כספות ניתן למצוא במאמרים נוספים באתר זה. 

W-200
איך נדע באיזו כספת ביתית לבחור?

כספת G-200

כספת מכאנית ביתית קטנה לאיחסון חפצים אישיים המתאימה גם לאחסון אקדח. כספת המתאימה להתקנה בתוך

קרא עוד »

כספת MBL

כספת קטנה ממונעת לבית, למשרד או לבית המלון. מתאימה גם לאיחסון נשק אישי. הכספת ננעלת

קרא עוד »
VDS
מיוצר בישראל
custom-made
ADV1
EU
SP UL K
ביטוח
×